Gigabt Teknoloji, gelişmiş donanım ve yazılım çözümleri sunan yenilikçi bir markadır. Güçlü teknik altyapısı ve kaliteli ürünleriyle teknoloji dünyasında kendine sağlam bir yer edinmiştir.
Kurumsal Bakım
Kurumsal Bakım Anlaşması Yaptırmanın Yararı Nedir?
Kurumsal Bakım ile sistemlerinizdeki hatalara ve arızalara anlık çözümler getiririz. Bu süreçte oluşabilecek iş kaybını ve maliyeti olabildiğince düşük tutmak için çok kısa süre içerisinde müdahale edilir.. Böylece hem yüksek maliyetlerle karşı karşıya kalmazsınız hem de Kurumsal Bakım Anlaşması dahilindeki ”işlem sırasındaki önceliğinizden” yararlanarak çok daha hızlı hizmet alırsınız.
Kurumsal Bakım Ücreti Nelerdir?
Bakım anlaşması fiyatları var olan kurumsal ve ticari yazılım ve sistemlerinizin yapısına göre değişkenlik göstermektedir. Personelimizin kapsamlı inceleme ve raporlaması akabinde size en uygun fiyat belirlenecektir. Böylece iş yükü ve firma kapasitesine bağlı olarak çok daha ekonomik maliyetlerle karşılaşırsınız.
Kurumsal Bakım Anlaşmaları’nın Süresi Ne Kadardır?
Kurumsal Bakım Anlaşmaları’nın süresi aylık veya yıllık olarak belirlenir ve ihtiyaçlarınıza göre ayarlanır.
Outlet Ürünler
Satılan outlet ürünler arızalı mı oluyor?
Temin edilen hiçbir ürün arızalı, bozuk, vb değildir. 2. el, farklı sistemlerden çıkma parçalar veya küçük kozmetik hatalara sahip cihazlar analiz edilip akabinde tamir ve yenileme çalışmaları yapıldıktan sonra satışa sunulmaktadır. Kusurlu cihazlar ve parçalar ise ”Müşteri Memnuniyeti” çerçevesinde satıştan kaldırılır ve geri dönüşümde kulanılır.
Outlet ürünlerin garantisi var mıdır?
Evet. Gigabt analizini ve onarımını bizzat kendisi üstlendiği outlet ürünlerine güvenle kendi garantisini vermektedir.
Outlet ürünlerin değişimi mümkün müdür?
Gigabt outlet ürünlerini kendisi analiz edip gerekli işlemlerin ardından satışa sunmaktadır. Satın aldığınız üründe herhangi bir arıza/hata bulunması durumunda değişim için mağazamıza getirebilirsiniz.
Çözümlerimiz
Sağladığınız çözümler hakkında hizmet ve/veya ürün almak için neden Gigabt’yi seçmeliyim?
Gigabt yalnızca günlük/saatlik hizmetler veya belli bir kar getirisi amacıyla ürün temin eden bir firma değildir. Sektöründe ayakları yere sağlam basan, sürekliliği olan ve bunları sağlamak için müşteri memnuniyetini profilinin merkezine yerleştirmiş bir firmadır. Verilen herhangi bir hizmet anlık değil; bir süreç olarak görülür ve hizmet öncesinde, hizmet sırasında ve hizmet sonrasında olmak üzere tüm aşamalarda sizinle birlikte hareket eder.
Sağladığınız ürünlerin veya hizmetlerin fiyat aralığı nasıldır?
Gigabt prensip olarak müşterilerini mağdur edecek, kalite standartlarının dışında kalan markalarla çalışmamaktadır. Böyle bir mahcubiyetin içine girmeden müşterilerine en uygun fiyatı vermek için ”düşük kar politikasıyla” çalışmaktadır.
İşyerlerine gelip hizmet veriyor musunuz?
Evet. Sistemlerinizin gerekliliği ve ihtiyaçlarınız dahilinde işyerinizde de hizmet verilmektedir.
Ürünlerin garantisi var mıdır?
Sağlamış olduğumuz tüm ürünler ”Müşteri Memnuniyeti” kapsamında Gigabt Garantisi altındadır.
Mağazamız
Mağazanıza nasıl ulaşılabilir?
Mağazamız Çiğli Metro Durağı’na yürüyüş mesafesindedir. İletişim sayfamızdaki haritadan ayrıntılı adresimizi öğrenebilir yada telefon ile bizi arayarak adres tarifi alabilirsiniz.
Mağazada yalnızca ürün satışı mı yapılır? Tamir-onarım için cihaz getirilebilir mi?
Konumumuzda mağazamızla birlikte mağaza ile birlikte teknik servis de barındırılmaktadır. Tüm teknik ihtiyaçlarınız ve onarım hizmetleri için mağazamıza uğrayabilirsiniz.
Mağaza dışında internette satış yapılıyor mu?
Mağaza dışında şu anda yalnızca e-ticaret sitelerinde satış yapılmaktadır. Çok yakında açılacak olan e-ticaret sitemizde de uygun fiyatlarla satış yapmaya devam edeceğiz.
Mağaza çalışma süreleri nedir?
Gigabt Mağazaları Pazar Günleri hariç 08:45-19:00 arasında hizmet vermektedir.